Thursday, August 22, 2013

ဟိုတယ္နွင့္ခရီးသြား၀န္ထမ္းမ်ားအတြက္ English for Hospitality!!!


 
SHRM  College   [Singapore]    English  for  Hospitality  ကို Paragon  International  (လားရွိဳး ႏွင့္ ေတာင္ၾကီး) တြင္  သင္တန္းစတင္ အပ္ႏွံ တက္ေရာက္ႏိုင္ျပီ။

မိမိဟိုတယ္၀န္ထမ္းမ်ားကို အဆင့္ျမင့္၀န္ေဆာင္မႈသင္တန္း တက္ေရာက္ေစလိုေသာလုပ္ငန္းရွင္ ၾကီးမ်ားအတြက္ ၀မ္းေျမာက္ဖြယ္!!!

ဟိုတယ္ႏွင့္ခရီးသြားလုပ္ငန္းလုပ္ကိုင္ေနသူမ်ား၊ ဟိုတယ္၀န္ထမ္းမ်ား၊ အလုပ္ေလွ်ာက္လိုသူမ်ားအားလံုးအတြက္ အလြန္အက်ိဳးရွိမည့္ စကၤာပူသင္ရိုး။

ႏိုင္ငံျခားေအာင္လက္မွတ္ ရရွိမည္ျဖစ္သည့္အတြက္ ျပည္တြင္း/ျပည္ပ (၂)ဌာန၌ အလုပ္ရရွိႏိုင္ျပီ။

သင္တန္းကာလ (၁) လခန္ ့သာျဖစ္ျပီးသင့္အလုပ္ခ်ိန္ႏွင့္လြတ္ေအာင္ အတန္းခ်ိန္မ်ားသတ္မွတ္ ေပးမည္ျဖစ္သည့္အတြက္
အဆင္ေျပလြယ္ကူမည္။

အနိမ့္ဆံုးပညာအရည္အခ်င္းသတ္မွတ္ခ်က္ - တကၠသိုလ္၀င္တန္းေအာင္
စတင္ဖြင့္လွစ္မည့္ေန့- စက္တင္ဘာ (၂)
သင္တန္းအခ်ိန္ - ညွိႏွိဴင္း
သင္တန္းကာလ - အနဲဆံုး (၁)လ
ရရွိမည့္အသိအမွတ္ျပဳလက္မွတ္  - SHRM College, Singapore
သင္တန္းေၾကး- က်ပ္ (၁) သိန္း (အျပီး)

သင္တန္းစတင္အပ္ႏံွႏိုင္ပါျပီ။
U Bo BoAung (09-5232461)
U Nway Moe Aung 09-428311204, U Myo Win Thant 09-5228452

English for Hospitality တက္ေရာက္ျပီးသူမ်ားသည္ စကၤာပူႏိုင္ငံ၊ SHRM College တြင္ Diploma in Food & Beverage Management ကိုဆက္လက္တက္ေရာက္ခြင့္ ရွိသည္။
SHRM College ၏ အင္တာနက္စာမ်က္ႏွာ www.shrm.edu.sg တြင္ အေသးစိပ္ေလ့လာႏိုင္သည္။

English for Hospitality (SHRM) တြင္ ေအာက္ပါအေျခအေနမ်ား၌ အဂၤလိပ္လိုေျပာဆိုနည္းနွင့္ ကိုယ္နုတ္အမူအယာမ်ားကိုသင္ၾကားပို ့ခ်သြားမည္။

1. Principal Interactions with guests          - ဧည့္သည္မ်ားႏွင့္ေျပာဆိုဆက္ဆံနည္း
2. Telephone Etiquette                           - ဖုန္းေျပာဆိုရာတြင္ေဆာင္ရန္၊ေရွာင္ရန္မ်ား
3. Complimenting Guests               - ဧည့္သည္မ်ားႏွင့္ပ်ဴငွာစြာေျပာဆိုနည္း
4. Offering Help                                              - အကူအညီေပးရန္ေျပာဆိုနည္း
5. Offering Help and Advice                     - အကူအညီႏွင့္အၾကံေပးနည္း
6. Askig for Permission                           - ခြင့္ေတာင္းခံနည္း
7. Dealing with Requests                          - ဧည့္သည္မ်ား၏ေတာင္းဆိုခ်က္ကိုျဖည့္ဆည္းေပးျခင္း
8. Problems and Complaints                     - ျပႆနာႏွင့္မေက်နပ္မႈမ်ားကိုေျဖရွင္းနည္း
9. Public Speaking                                 - လူအမ်ားအားတင္ဆက္ေျပာဆိုနည္း
10. Understanding the Menu                     - ဟင္းလ်ာစာရင္းကိုနားလည္သေဘာေပါက္ျခင္း၊
11. Cooking Verbs                                 - အခ်က္အျပဳတ္ဆိုင္ရာေ၀ါဟာရ
12. Recipes                                                    - ဟင္းခ်က္စဥ္အသံုးျပဳေသာေ၀ါဟာရ
13. Taste                                                       - အရသာပိုင္းဆိုင္ရာေ၀ါဟာရ
14. Hotel Facilities and Services                - ဟိုတယ္၏အသံုးအေဆာင္ႏွင့္၀န္ေဆာင္မႈ

No comments:

Post a Comment